t-j-a

Sorry för den dåliga uppdateringen idag, men her inta varit hemma speciellt mycket om man säger så!:)
Har varit och hälsat på dom som ville ha hundvakt idag! Supertrevliga männsikor verkligen!
Och hundarna är ju bara föör söta!
Ska tillbaka och vakta dom på torsdag någon gång under eftermiddagen ensam för första gången..
Är fan lite pirrigt asso, men kommer verkligen bli kul som fan!:)

Morgondagens planer: Martina väcker mig 09.00, då ska jag ut i trädgården och börja rensta ogräs osv.
Runt 12.00 ska jag ta bussen till handen och träffa en kompis, sen ska jag även möta upp Martin på en cigg.
Efter det blir det att åka tillbaka hit till min kontaktfamilj och fortsätta jobba i trädgården.
Senare på kvällen ska jag ta ett långt bad, ha ansiktsmask, måla naglarna osv. En skön kväll helt enkelt, och se till att komma i säng rätt tidigt så att jag orkar med skolan på Måndag.

Ja, det var allt. Uppdaterar mer om en stund.
Puss!

Kommentarer
Postat av: linnea

- tack så mycket :) allt bra?

2011-09-04 @ 08:53:10
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

hoppas på det! :D

2011-09-04 @ 09:51:22
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0