Mozilla firefox?

Kan inte använda "Google crome" längre tydligen, så nu har jag laddat ner "Mozilla".
Funkar gör det, men gillar't inte! Vill ha "Google crome" ju!:(
Men jaja, sånt är livet.
Sitter nu i alla fall och kollar facebook. Ska snart ner och släppa in Martin och så ska vi lägga oss och kolla någon film tror jag.
Är magsjuk, eller börjar i alla fall bli tror jag. Eftersom att jag spytt ett flertal gånger under dagen. USCH!
Men det får han ta!:D Hahah, hoppas jag smittar honom. :)

Jaja... När man är sjuk får man tydligen ha ett ganska coolt glas i familjen som jag kommer lägga upp bild på snart, diggar't verkligen!
Men jaja , facebook nu! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0