Jobba hela helgen

Som jag skrev föut satte jag ju upp lite lappar idag ang extrajobb, och har redan fått napp.
Imorgon gäller det alltså att gå upp tidigt, fixa mig och åka till Handen för att träffa paret som äger hundarna.

Senare ska jag tillbaka hit till min kantaktfamilj, måste tjäna 200kr och betala tillbaka till en genom att rensa ogräs i 4 timmar, sen ska jag rensa ytterligare 4-5 timmar i övermorgon för att tjäna ihop lite extra pengar.
Ska nämligen köpa en råtta nu under vackan!
Har ju haft massa råttor förr, men sen blev det inga mer efter att dom senaste dog.. Men nu känner jag att det är dags igen. Så ska lägga up 700 på bur, mat, inredning osv. sen 150 för en råtta.
Så nu blir det som sagt bara att jobba jobba jobba!

Ska även träffa Martin en stund imorgon när jag ändå är i Handen.. Ska bli trevligt. Han kanske följer med hit också och kollar på när jag slavar i trädgården, haha!
Men ja, filmen var iaf bra för er som undrar, och hoppas ni haft en underbar dag!
Nu blir det lite mer film på datorn, kanske slänger in ett till inlägg efter om jag inte somnar. Puss!:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

har skaffat ny blogg nu! följ den istället :) <3

2011-09-03 @ 00:35:47
URL: http://asplundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0