I skolan!

Hejsan, nu sitter jag i skolan och väntar på att min svenska lektion ska börja.
Vi ska tydligen skriva någon saga om övernaturliga väsen, talet 3 och 7 osv. Lite random då.:)
Träffade nyss Bella och Evelina, även Martin en snabbis. Var alltså ute och rökte.:)
Nu har jag bara en lektion kvar tills det är lunch, tror jag ska till centrum då med Bélla och evelina.
Men det är itne säkert men ja... Funderar på om jag ska dela ett ciggpaket med någon också, har ju pengar till eget men pallar inte slösa tror jag.
Jaja, en cheesburgare blir det iallafall om jag drar till centrum dvs.
Men nu ska vi snart börja så ja, vi hörs senare ehlt enkelt! Puss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0