Hos kontaktfamiljen!

Nu sitter jag hemma hos min kontaktfamilj i Vendelsö.
Vi har precis ätit "mammaburgare" vilket är min favoriträtt just nu!
Grymt gott måste jag verkligen säga, man kan inte få för mycket av det heller.
Skulle kunna äta det varje dag !

Men ja, så är det ju inte.:)
Nu sitter jag i alla fall på mitt rum och funderar på exakt vad det är jag ska lägga till på min tatuering.
Har i alla fall bestämmt mig för att det ska vara ett hjärta efter "Mamma" och sen några slags blommor runt om.
Ska googla lite och se om jag hittar något intressant som kan insperara mig, eftersom att jag målar mina bilder själv!:)


Och juste! Jag satte upp lappar om extrajobb idag lite överallt i Handen.
Har redan ringt en som vill att jag ska sitta hundvakt till 3 taxar! Haha så gulligt!
Ska därför träffa henne imorgon klockan 12.00 vid centrum, så jag får hälsa på hundarn aoch så att hon får en bild utav vem jag är!:) Ska bli mycket trevligt faktiskt, och just taxar! Så sööööta!

Men ja, jag ska ta lite bilder nu, skriver lite senare. Puss och kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0