Hemma igen, med feber(y)

Nu är jag hemma igen efter en liten utflykt ner till Dalsland och Bohuslän!
Varit där under hela helgen med Mamma, Emilia och Tindra. Mycket mysigt!
På Lördagen åkte vi och hälsade på en av mina storasystrar, Elin.
Vi åkte till Mellerud och käkade pizza, sen åkte vi mest bara runt och kollade.
Efter det åkte vi hem till dit vi bodde. Och sedan på Söndagen, har vi varit på dop i Uddevalla!
Annas (mammas väninna) lilla pojke döptes, super gulligt!:o
Efter det gick vi till en lokal hon hyrt och åt smörgåstårta och sedan världens godaste "grädd" tårta!
Och sen satte vi oss i bilden och åkte hem.
Så vi kom hem för kanske... 3 timmar sedan?:)
Mycket mysig resa måste jag säga!

Nu väl hemma i alla fall har jag feber, och galen hosta.
Hostan har jag dock haft någon vecka, men den har flippat totalt nu.
Hostar så mycket om nätterna att jag spyr. ÄCKLIGT, och jobbigt.
Fy, så ja... Det blir ingen skola imorgon. Fan asso, måste verkligen dit!
Ska be Martin ta med lite hemjobb till mig så att jag inte kommer efter föör mycket lixom!:)
Men jaaa, nu ska jag sitta vid fb och lyssna musik ett tag, sen blir det sängen!
Puss och kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0