Godmorgon, eller vad man kallar det.

Dagen: Idag vaknade jag 09.10,gick ner och käkade frukost sen började jag jobba i trädgården direkt.
Rensade ogräs bland spindlar och sniglar i ungefär 4 timmar, så har nu betalat av min skuld på 200kr.
Efter det åkte jag och Martina till handen, och undetiden hon tränade träffade jag Martin. Vi köpte cigg sen gick vi runt i centrum och tog det lungt. Efter ungefär en timma kom Martina och hämtade upp mig, så åkte vi och handlade på Maxi.
Och jag fick Ben and jerrys!:D Kommer bli en riktigt mysig kväll alltså!:)
Men nu ska jag ut och jobba lite mer i trädgården och tjäna lite egna pengar.
Satsar på ytterligare 4-5 timmar!:)

Puss och kraaam!

Kommentarer
Postat av: emma

ja det gör det verkligen!

usch va äckligt att med spindlar och sniglar... hoppas de gick bra=)

2011-09-04 @ 16:44:43
URL: http://bloggparken.se/emmas
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Haft en bra helg? :D

2011-09-04 @ 21:43:47
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0