Godmorgon!

Eftersom att jag fortfarande är lite krasslig behövde jag inte gå till skolan idag enligt min lärare.
Det skulle inte vara så värt det eftersom att jag ändå bara har en lektion.
Men ja, resten av planerna för dagen kommer i alla fall lyckas!
Ska med mamma vid 12 kanske till banken, sen ska jag möta Lilja.
Bjuda henne på fika i centrum, sen hem och packa.
Tror även att hon ska förja med mig till min kontaktfamilj och sova där, om hon får för dom och sin mamma dvs.
Hoppas, hoppas, hoppas!

Hihi, men nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe, sen bara chilla ett tag.
Efter det blir det till att tvätta kläder, och städa rummet!
Puss och kram, uppdaterar sen!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0