@ fortfarande sjuk

Ja, jag är fortfarande sjuk, så har inte direkt blogglust.
Kanske ska till skolan imorgon, men det är inte säkert. Beror på om febern har gått ner.
Hostar fortfarande som en jävla tok, inte kul alls!
Fundarar på att tvinga mami åka med mig ner till sjukan och kolla vad det kan vara för något jag åkt på, så att jag kanska kan få bli av med det någongång.

Och ja, när man är hemma hela dagarna och är sjuk tänker man ju ganska mycket.
Och har kommit på, att jag vill ta hemstudier istället!
Jobbar mycket bättre hemma, tro det eller ej.
Martin har ju tagit med sig lite saker ehm från skolan när han varit där, som jag gjort.
Och fort går det.
Så, ta hemstudier vill jag. Sen ska jag söka fler jobb.
Har ju jobb som hundvakt då och då, sen jobbar jag varranan helg hos min kontaktfamilj.

Men vill ha ett riktigt jobb, kanska börja praktisera på något fik någonstans som kanska kan leda till heltidsjobb?:)
Det vore ju inte helt fel alltså.
Pratade med mamma om det här idag, och ja... Hon tycker inte det är en lika bra ide som mig. Men hon sa inte nej iaf. Så nu ska jag invänta svar ifrån henne bara! :)


Men nu ska jag iallafall lägga mig i sängen. Martin fick nyss damp för jag inte har städat mittrum osv. Så jag gjorde det, äe heeeelt slut nu. Febern är i alla fall inte så hör längre, 38.3! Yes!:)
Men aa, nattinatti!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0