Tjo bloggen!

Skolan idag då, det va ganska chill. Jobbade med min svenska , och är faktiskt snart klar!
Sen slutade vi 12 idag, vilke också var nice! Mötte Martin, Mihau, Sebba och Tobbe, sen gick jag och Martin runt någon timma i centrum kanske.
Sen iaf skulle han till Staden med sina kompisar, sen ska han väll träffa sin kontaktperson ett tag. Så han kommer hit vid 7-8 ikväll.
Innan dess tänkte jag ta han om mig själv lite, kanska ta ett bad, måla naglarna/fila, klippa. Sen använda min anskitsmask som är så sjukt bra! Det var faktiskt länge sen. Tänkte också smörja in mig med någon härlig hudsalva, är jätte torr om benen eftersom att jag har solat lite idag. Vädret är verkligen KANON! Dock ska det ju bli sämre några dagar nu.. SÅ funderar även på att tagga ut kanske med Bella en liten stund snart och sola ännu mera, annars gör jag nog det på balkongen!:)

Senare kväll tänkte jag försöka få tag på en film, som jag och Martin kan ligga och kolla på inatt.
Kommer lägga upp en massa bilder idag förhoppningsvis, har testat mi kamera lite, tryckt på lite nya knappar och så, så kommer lägga upp bilder på random saker också!

Men jaja, nu ska jag börja med min "spadag". Kanska sitta ute i solen med ansiktsmasken?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0