Manduu+ Sagis = ...?

Ikväll är det söndag och jag är hos min kontaktfamilj, vad innebär det?
Jo, att jag och Saga ska ha spakväll!:)
Dock ska vi inte göra så mycket som vi brukar, idag blir det bara hårinpackning, ansiktsmask och såklart ska vi duscha! Vi ska även äta Ben & Jerry's 'fish food', underbart!

Detta gör vi varje söndag så att vi känner oss fräscha till skolan på måndagarna.:)
I vanliga fall brukar vi dock Bada i jacuzzin, basta, måla naglarna osv också.. Men det va en galen kväll igår om man säger så, så vi har inte mycket ork till det. Hahah!:)
Och juste min kamera har inga batterier, laddaren är hemma i handen.
Så det är drf jag inte har laggt upp någre bilder. Bajs på det, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0