Produkter jag använder

På första bilden är det min sminkborttagning från Dior.
Den är verkligen sjukt bra, gör huden len och man känner sig fräsch!
Kostar mellan 3 och 400kr. Är inte helt säker. 

På andra bilden är det min Hypnose parfym som dock börjar ta slut nu.
Den luktar godis/sommar/friskt. Perfakt nu när sommaren är påväg!

På tredje bilden är det lite utav mitt smink, det jag änvänder mest. Men som ni ser håller även mitt puderpå att ta slut. Men tror jag ska börja gå utan när det fina vädret kommer, så jag behöver inte köpa nytt!
Sen är det min mascara, tycker inte att den är jätte bra men den funkar helt klart! Och sen mitt lppglans från Nivea.
Somrig färg tycker jag!
Allt tillsammans går på ungefär 500kr.

På fjärde bilden ser ni min ansiktsmask som jag har uppdaterat om förut. Fick den i födelsadagspresent på min förra födelsedag, och det finns fortfarande sjukt mycket kvar även fast jag brukar använde den ganska ofta!
RRekomenderar den till folk med torr hud, och som vill se lite piggare ut!
165kr bara!


Puss!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jag ska åka ner till biblioteket och lämna en bok :) Har du något tips på någon supergod maträtt som är lite ovanlig? :) Vill ha lite nya maträtter att laga och äta :)

2011-05-18 @ 11:17:23
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0