Operation...?

Så ska man opereras om en och en halv vecka.
För vad kan jag dock inte berätta, men jag kommer iaf inte kunna blogga den tiden jag ligger inne.
That sucks huhh?

Min dag idag har varit ganska lugn, var i skolan sen solade jag en stund med tjejerna i skolan.
Efter det drog jag till Bella och duschade snabbt, och sen drog jag till xcons och träffade Kelly, Annie, Lina mlf.
Trevligt, eller ja.. Inte xcons. Fyfan vilket skitställe säger jag bara!
Efter det mötte jag iaf upp Mamma, Martin, Bella och Emilia.
Jag och Emilia började bråka vid bilen och hon smällde igen dörren över mina fingrar.
Fyfan jag trodde dom gick av..? Dörren stängdes liksom helt, så hon fick öppna den igen.
Men konstigt nog syns det knappt nu, och jag har inte speciellt ont.
Efter det åkte vi iaf hem, och jag satt och chillade med Martin och Bella på mitt rum. Sen drog Martin hem till Rickard, för dom ska tydligen lana inatt.:)
Så jag får sova själv, första gången på en månad iaf. Haha, får se om jag klarar mig..;)

Nu ska jag fortsätta med ngt..... Så jag bloggar mer sen!
Puss och kram!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer gå bra, lycka till <3

2011-05-10 @ 12:09:45
URL: http://hhannaaasplundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0