Min dag.

Min dag har varit helt perfekt!
Mådda gsna illa imorse så jag tog det lungt ett tag. Förjde sedan med mamma till solakuten och solade. SKÖÖÖNT!
Fick faktiskt en ganska så fet rand!;)
Haha, iaf.. Efter det skulle hon klippa sig, så jag följde med henne upp till centrum. Sen fick hon för  sig att hon skulle färga håret också. Så ja, vi blev ju sittandes där några timmar. Henne hår blev iaf jätte fint!
Undertiden jag väntade på henne åt jag på donken. Fick även massa Kaffe Latte och energidrycker.
Riktigt nice faktiskt. Efter det hittade jag ett sjukt fint armband, kärlek vid första ögonkastet om ni förstår?
Så iaf, det köpte jag.  Och sen lite senare gick vi tillbaka till frissan och fixade våra ögonbryn! Dock tyckte hon att mina var lite svåra eftersom att jag har noppat dom så fel..:/
Men jaja jag ska iaf ska färga dom någon dag nu också, och färga håret! Ska väll försöka få det ljusbrunt, kanske solblond eller askblond? Hmm, vi får se!:)

Nu är jag iaf hemma igen, och det är skönt! Helt slut efter denna dag.
Detta är iaf mitt nya armband, fint va?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0