Min dag i ord.

Dagen började med att jag vaknade vid 12.00.
Det första jag såg när jag öppnade ögonen var såklart Martin, som också höll på att vakna. Kände mig en aning bakis och det gjorde han med antagligen...
Så vi satte på en film vid namn "the hill's have eyes" som faktiskt är ganska bra. Vi låg och kollade på den ett tag, sedan åt vi frukost, tog en cigg och sen fortsatte vi kolla.
Klockan blev tillslut 15.00 och Martina skjutsade hem Martin samtidigt som jag hämtade Tindra
(Tussen, min lillasyster) från hennes pappa.
Har alltså spenderat mestadels av dagen med en liten plutt! :P
Vi spalade lite fotboll, kollade på bio och badade jacuzzi.
Efter det villa hon att jag skulle fixa hennes hår, så det gjorde jag!:)
Skickade iaf hem henne till hannas pappa igen för 20 minuter sedan kanske, och snart ska jag äta! Idag tror jag att det skulle bli något kött med ris eller potatiskaka och en massa såser, gott!
Efter maten vet jag inte vad som händer, men senare ska jag och Saga göra något, som jag kommer blogga mer om snart!:)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0