@kontaktfamilj

Tjena bloggen, har som jag sagt tidigare i veckan ingen blogglust längre.
Vet dock inte vad detta beror på än, men antar att det är för att jag faktiskt inte finner någon mening med detta?
Menmen, ska ändå försöka för er skull!
Helgen har spenderats med Martin, Bella, Emilia mfl.
Det har varit en massa bråk dock som har lett till en jävla massa strul, tråkigt men ja. Det är inget någon kan ändra nu. Det som har hänt har hänt, och det är bara att inse.

Har även förlorat 2 kompisar under veckan, men det är inget jag hakar upp mig på på det sättet. Dom beter sig illa och då kan dom dra!:)
Hmm.. jaja, idag har jag varit hemma på Vallavägen en stund med Martin.
Vi har städat jätte mycket, så att mamma ska bli glad när hhon kommer hem imorgon bittig!
Sen nu ikv har vi åkt tillbaka hit till min kontaktfamilj (han har sovit hära hela helgen) och vi åt jätte god mat!
Nämligen founde, haha. Det va ju lite drygt att sitta och vänta efter en tugga kött i några minuter, för att sen göra en ny. Men det va riktigt mysigt ändå!
Det är typ en skål med kokande olja, som man stoppar ner små köttbitar på 'pinnar' eller 'stickor' eller vad man ska säga. Så friteras köttet där i.
Skit gott, men som sagt.. Ganska jobbigt och vänta.

Jaja, efter maten hoppade iaf jag och Martin ner i bubbelpoolen på övervåningen. Vi satt och snackade lite och så, sen har vi väll inte gjort så mycket.
Har snackat lite med mamma och sådära, och med Bella.
Usch, tycker verkligen synd om ungen!

Men jaa.. Jag bloggar mer senare!
Eller inte....
Imorgon kanske...
Eller...?
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0