Jag älskar dig ~

Känslan av att se dig, av att röra dig. Det är obeskrivligt.
Som en dröm,  Helt magiskt.
Fredagen 04-02-11 startade ett nytt liv för mig.
Ett liv fullt med möjligheter, lycka och hopp.
Martin Karlsson, du tog mig på fötter igen, du fick mig att börja tro på äkta kärlek.
Kärlek så underbar.
Du är en ängel, min ängel.
När alla andra svek mig, var det du som stog kvar vid min sida och stöttade mig.
Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag gör idag.
Du får mig att tänka postivt och du gör mig knäsvag, att veta att du är min är en obeskrivlig känsla.
Du vet hur jag hade det innan jag träffade dig, livet var en plåga.. Men som sagt, du tog mig upp på fötter igen.
Utan dig är mitt liv inte värt några sekunder, älskling. Vi har delat delat allt tillsammans både gråten och skratten.
Första gången vi träffades, visste jag att det skulle bli något mellan oss. Jag kände det på mig.
Även när du sa allt du sa, och allt som hände hände så visste jag inners inne.
Det va ingen vanlig känsla, det kändes rätt.
För någon månad sedan började vi sova tillsammans. Vi "flyttade ihop".
Har inte sovit utan dig på över en månad, idag är faktiskt första dagen. Det är jobbigt att du inte är här med dig, känns tomt.
Men man måste väll sakna varandra ibland också?
Älskling, jag kan fortsätta skriva en evighet, men jag avslutar nu med dom här orden.. Jag kommer älska dig, och stötta dig till sista andetaget. Du är mitt allt. Är ingenting utan dig, tack för att du gav mig en chans!
Puss
Du förstår inte, det är knappt att jag gör det.
Känslan av att se dig, av att röra dig. Det är obeskrivligt.
Som en dröm, helt magiskt.
Fredagen 04-02-11 startade mitt nya liv.
Ett liv fullt av möjligheter, lycka och hopp.
Martin Karlsson, du fick mig att börja tro på äkta kärlek igen.
Kärlek så underbar.
Du är en ängel, min ängel.
När alla andra svek mig, var det du som stog kvar vid min sida och stöttade mig.
Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag gör idag.
Du får mig att tänka postivt och du gör mig knäsvag, att veta att du är min är en obeskrivlig känsla. 

Du vet hur jag hade det innan jag träffade dig, livet var en plåga.. Men så kom du in i mitt liv och du tog mig upp på fötterna igen. Du gav mig styrka och du fick mig att uppleva en glädje som jag aldrig har känt förut.
Utan dig är mitt liv inte värt några sekunder älskling.
Vi har delat allt tillsammans både gråten och skratten.
Första gången vi träffades, visste jag att det skulle bli något mellan oss. Jag kände det på mig.
Även när du sa allt du sa, och allt som hände hände så visste jag inners inne.
Det va ingen vanlig känsla, det kändes rätt för en gångs skull.

För någon månad sedan började vi sova tillsammans. Vi "flyttade ihop".
Har inte sovit utan dig på över en månad, idag är faktiskt första nattem.
Det är jobbigt att du inte är här med mig nu, det känns verkligem tomt.
Men man måste väll sakna varandra ibland antar jag.
Älskling, jag kan fortsätta skriva i en evighet, men jag avslutar nu med dom här orden..
Jag kommer älska dig, och stötta dig till sista andetaget.
Du är mitt allt. Är ingenting utan dig, tack för att du gav mig en chans. Tack för att du räddade mitt liv.
Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0