Hello , im back !

Käkade förut , sedan gick jag och Saga ut på en promenad till krokodilberget som vanligt. Vi snackade lite om allt som går att snacka om, vad vet jag. Sen gick vi hem igen. Nu sitter jag inne på mitt rum och väntar på att klockan ska bli 21.00. Ska nämligen kolla på en film med Saga och hennes mamma då. Kommer inte riktigt ihåg vad den heter just nu men uppdaterar om det efter den tror jag. Om jag inte glömmer det vill säga. Hahah..:)
Efter filmen (om jag itne bloggar mellan dvs. )  Så tänkte jag ta en uppfriskande dusch, hårinpackning, ansiktsmask och måla naglarna! Nice fan!
Sen ska jag kanske ladda ner någon film och somna till den. Imorgon har jag ingen skola heller ! Fyfan vad nice, jao. Hihihi, så ska sova kvar här, sedan ta bussen till handen och tagga hem. Eller om jag sover till nära 2 så ska jag möta upp någon i centrum , vem som hellst och leta efter en mordagpresent som jag kan ge mamma imorgon när hon kommer hem från landet !:)

Här får i lite bilder från igår också ! Kameran har verkligen varit igång den här helgen !:O
Hahaha, jag och Martin har spelat Alfapet sjukt mycket igår, även typ 2 omgångar idag!
Haha, det är fan kul.. Om man kör med våra regler det vill säga .. ;)
Älskar dig bebis, kommer aldrig släppa dig .
Myskväll med älsklingen , perfekt! <3

Och här är lite bilder från idag, hihi !
@ frukost
Kaffe maskinen lagat, LATTE JALLA :D
Senare efter att Martin hade gått hem drog jag och Sagis till krokodilberget som sagt.
Va ju tvungen att ta lite egopic's Hahah !:D
And this one , när jag kom hem igen :)

Men nu in i duschen , JALLA :)

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

allt bra? :)

2011-05-30 @ 16:37:05
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Tack så mycket för din kommentar :) Ska du göra något roligt i veckan?



Förresten, delta gärna och tävla om 900:- presentkort på H&M! Länk: http://www.tourn.se/taevling/bloggtaevling/vinn-900-kr-presentkort-paa-hm/?rID=79

2011-05-31 @ 13:47:42
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0