Helgen har varit grym!

Fredagen spenderades hemma hos mig, med Isabella och Martin.
Vi satt och drack öl och cider, snackade och så. Vi körde även ölspelet, vilket var jävligt kul!
Dock skulle vi ha varit lite fler personer, menmen.:)
Kvällen slutade med att vi alla sov här iaf.

Lördagen spenderades med sjukt mycket trevligt folk. Drog med Bella ner till slätmossen, där det tydligen skulle vara ett litet "krök". Där träffade vi på Alex, Ifti, Julia, Hilda, och en massa fler. Jag och Bella mötte även upp 2 tjejer som vi stog och snackade med en stund.
Jaja, sen fick iaf jag och bella för oss att vi skulle springa, så vi sprang igenom slätmossen ända till jordbro, och tillbaka...:o HAHAHAHHAH, mina fötter är jävligt mörb ultade.
Hmm.. Sen väl tillbaka i Handen mötte vi Martin, Lukasz, Mihau och flera. Men bella drog, för hon skulle hämta sin väska i slätmossen eftersom hon hade glömt den där. Sedan stannade hon där med dom som var kvar, så jag var med Martin och dom resten av kvällen. Hade sjukt trevligt!:)

Här kommer lite bilder från hur min helg har sett ut!

Fett snygga skogsmullar!



Så söta !
Jaja, nu ska jag kolla på Bigbrother! 
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0