Gotland? Nej tack.

Min skola ska åkt till Gtoland näst nästa vecka tror jag.
Dock ska inte jag med, eftersom att jag inte gillar att sova borta länge och vill inte ifrån sthlm.
Såå.. Gotland? Nej tack. :)

Nu sitter jag iaf hemma hos mig med Martin. Han kom nyss hit efter att ha varit på najaden och käkat.
Haha, ah.. Laila, Kenneth, Moa och Emilia kom nyss hit också. Dom sitter och snackar med mamma och dricker lite kaffe.
Mysigt för dom dåraaa!:)
Jaja, jag kommer lägga upp bilder senare på lite speciella makaroner som jag åt idag, riktigt smarriga faktiskt!;)
Hahahah, trodde inte mina ögon när jag först såg dom. :P

Här får ni även en bra låt dessutom, min och bellas! (dansen vi gör ÄGER!)
BÄSTAAAAAAAAA KLICKA HÄR
Ha de bra så länge, puss!

Kommentarer
Postat av: hanna ♥

taaaaaaack :D

2011-05-26 @ 19:09:34
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0