Godnatt!

Har legat i ungefär 2 timmar och snackat med Martin nu.
Vi har pratat om en massa jobbiga saker, och jag tror aldrig jag har gråtit så där mycket inför en kille förut..
Känns faktiskt bra efteråt, att få visa sina känslor på sådana sätt. Att ligga och gråta som en liten bebis, och bli tröstad.

Martin, jag älskar dig sjukt mycket. Alla tårar jag fäller, fäller jag för dig.
Du är mitt allt, och skulle aldrig såra dig sådär. (Du vet hur jag menar..)
Du är min lilla ängel, som alltdi finns vid min sida. Jag kommer aldrig sluta tro på oss, det känns som att vi är menade för varrandra. Att vi bråkar är inte direkt ovanligt, alla bråkar.
Du och jag , livet ut!


Nu ska iaf vi sova, så jag bloggar mer till er imorgon.
Puss och kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0