Godkväll?

Idag blev det ingen skola för mig. Spydde några gånger inatt pga min sjukt mensvärk.
Martin gick inte heller till skolan eftersom att han också var sjuk idag, förkyld som faan stackarn!:/
Hmm, vi sov iaf bort hela dagen. Vaknade 15.35 ungefär och hade fortfarande jätte ont i magen och efter det har vi gjort absolut ingenting, legat och kollat på några filmer bara.
Han gick också hem för en liten stund sen för att byta om/duscha och hämta lite kläder, tror även att han åt hemma idag. Men han kommer hit snart igen iaf.
JUSTE! Har hittat min kamera laddare, så den laddas förfullt nu. Ska försöka ta lite sjukbilder idag så ni har något att kolla på!:)
Bloggar mer senare, hoppas ni haft en bra dag!
Puss!

Kommentarer
Postat av: bella

Hejsan nu har jag lite frågestund på min blogg , kom gärna och ställ en fråga av de du vill veta om mej ;)

Svaren kommer imorn :D

kram<3

2011-05-17 @ 21:08:01
URL: http://bellanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0