Farcry..?

Hahahahahahhahaha, har suttit och spelat Farcry en stund nu, skit gammalt men faktiskt ganska kul när man inte har så mycket annat att göra. Martin sitter ju och spelar på sin dator här brevid mig så då gör väll jag samma sak då?;)

Hahaha! :')


Big brother börjar om en timma också, trevligttrevligt.
Tycker dock Grukan börjar bli jobbig med allt han klagande, skitsnack osv.
Men ja, kul att kolla ändå nu när dom nya brudarna kommit in.:)
Efter det ska jag och Martin kolla på ännu en film "Pirates of the carribean" Har kollat på 1,an och 2,an igår. Så ska vi kolla 3,an idag. Sen kanske 4,an också om vi orkar.
Imorgon blir det ju skola, sjukt jobbigt.. Orkar egentligen inte ens gå men jag måste. 'suck'

Yeye jag blogar mer sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0