En massa bilder från igår/idag.

Förlåt för att jag inte uppdaterade något igår. Hade fullt upp helt enkelt, ingen möjlighet till att uppdatera.
Men nu kommer det!
Igår spenderade jag dagen med Saga. Är ju hos min kontakfamilj så aa. Fram mot kvällen drog vi till krokodilberget och chillade där. Vi snackade en massa skit om allt och alla, sen kom hennes kompis Mathilda dit. Trevligt! Vi satt och chillade ett tag till sen drog vi hem till saga och satte på en film i biorummet. "The disapperance of Alice Creed"
Den är verkligen GRYMT bra! Rekomenderar den till alla som gillar Thrillers!:)
Vi åt en massa chips och åt glass, drack även cola. Eftersom hennes mamma var så snäll och köpte en heeel back med burkar åt oss igår på dagen!:D
Men här kommer iaf lite bilder!:)
Nougatglass dränkt i vitchoklad sås! Im in heaven!!(L)
Krokodilberget, så mysigt!
Sagis, så sööt!
Lite senare, solen började gå ner. Så fint!
Söta ankor!
Det växer sjukt mycket sånna här blommor på berget, hur fint som hellst!
Fiiiiina
ÖÖÖÖÖÖHL
Svanjävel som jag försökte ta kort på , men den ville inte riktigt bli fotat. Hann inte ställa inmin kamera heller. Därför blev bilden suddig..

Sen har vi idag.
Jag och Saga vaknade vid halv 1 eller ngt, vi gick ner och åt frukost sen tog vi en promenad till krokodil berget med varsin cola. Mysigt. Satt och snackade lite, sen gick vi hem igen. Sedan dess har vi bara chillat vid datorn. Ska åka med Martina om en timma ungefär och hämta Martin också, MYSSSSIGGGGGT!
Bilder från idag kommer ut ikv, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0