Dags för en ny lur?

Tycker att det börjar bli dags att köpa en ny lur nu! Men det tycker inte min mami.
Förstår henne på ett sätt, eftersom att jag alltid förstör eller tappar bort mina mobiler.
Hon köper en, jag förstör den. Hon köper en ny, jag tappar bort den. Så fortsätter det så..
De här är dom mobiler jag har kvar just nu, har även tappat bort 3 stycken. Och gett bort en till mitt ex dum som jag var.
Min favorit mobil har jag försökt fa tag på igen, men dom säger att den inte går att köpa i någon butik men att jag borde kolla på blocket. Och det har jag gjort. Tror det fanns 2 eller 3 stycken. Men en jävla bit att åka för att få tag på den..! :/


Nu har jag iaf bestämmt mig för att spara ihop lite pengar och försöka hitta någon ganska billig mobil, kanske på blocket? För jag vill inte ha värsta mobilen länge, med tanke på hur jag behandlar mina telefoner.:O
Jaja, bloggar mer om ett tag, ha det!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0