DAGEN / KVÄLLEN

Dagen idag har varit ganska lugn. Var med mamma, Rebecca och Elin till centrum förut och solade. Fick även med mig en tröja, leggings och mjukisbyxor hem!
Efter det har jag suttit och målat en massa , hade även ganska hög feber någon timma. Men har käkat lite alvedon så jag känner inget just nu.
Något mer speciellt har väll inte hänt idag, bara en massa chillande med familjen.
Skönt för en gångs skull!
Kvällen har spenderats med Mamma, Martin, Elin, Rebecca och Tindra.
Mamma och Elin drog dock till Olearys för någon/några timmar sedan.
Så nu är det bara vi andra som är hemma.
Tussen är precis påväg till sängen, rebecca ligger i Emilias rum och kollar på någon film och jag och Martin sitter i mitt rum, dricker lite öl och äter en massa Lantchips!:)


Puss!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

Allt bra?:)

2011-05-22 @ 15:46:18
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0