Äckliga unge.

Låt mig vara omogen. Jag har iaf något vettigt att komma med.

Jag fattar inte vad ditt problem är? Du är så jävla äcklig så det finns inte! Ljuger om allt, skryter om allt, snackar en jä*la massa skit och tror fortfarande att du är någon?
Men haha det är du inte. Om inte falsk, äcklig jävla fitthora är någon dvs...?
Jag har aldrig träffat en så falsk person som dig, du spelar värsta underbara i början.
Sen när du vet att man har börjat tycka om dig och lita på dig dig, så visar du ditt äkta jag.
En bitch som slår sina vänner, som snackar skit om sina vänner bakom ens rygg. Som tar sina vänners killar, gör allt för att förstöra allt helt enkelt.
Riktigt jävla äckligt är vad det är. Nu när jag sitter här och tänker tillbaka på tiden då vi var vänner, så ångrar jag verkligen allt. Att jag ens litade på dig. Haha jag erkänner, det va dummt. Jag var riktigt jävla dum!
Sjukt glad för att jag insåg vilken riktigt falsk mäniska du var (är) i tid. Innan du hann såra mig så som du sårade en viss annan person. *host* Bella *host*.
Och nu när jag ändå kom in på det, hur fan kunde du?! Du är fan inte sann!  
Haha bff, in my ass bitch! Hoppas att ditt dåliga samvete följer dig i graven ditt sär. om du nu ens vet var det är? Samvete alltså. Du är fan ingen mäniska.

Smuts är vad du är. Och jag gillar att ha det rent. 
Ta ditt hästbett och stick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0