Tjoo

Sitter just nu hemma hos mig med Martin och Emilia. Jag och Martin ska snart tagga ut tror jag, i det fina vädret!:) Dock vet vi inte vad vi ska göra än men vi hittar väll på något antar jag! Emilia ska iallafall stanna hemma säger hon, fast hon kommer förmodligen följa med ändå tillslut:)
Dagen har iaf spenderats med Martin. Följde med honom till tandläkaren kl 10.00, sedan gick vi till centrum en snabbis. Jag kollade lite på kläder och så, sen drog vi hem till honom och käkade.
Fick då 2 st vandrande pinnar av hans mamma! Haha så gulligt, jag dööör!
Kan dock inte komma på namn till dom:O Någon som kan ge mig lite hjälp?!
Alltså, kom jätte gärna med förslag!
Men nu måste jag gå, jag bloggar mer sen och då kommer jag nog lägga ut bilder på mian små sötnosar också!
Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0