Tjenamors och hallåå

Länge sen va?;) Har ju varit på Gotland med skolan under veckan som varit, kom hem i förrgår (alltså fredags).
Och under helgen har jag inte riktigt haft någon tid, eller lust att blogga eller faktiska göra någonting annat än att vara ute, festa och träffa en massa kompisar!:)

Just nu sitter jag iaf och målar lite. Ska snart ner och äta (är hos kontaktfamiljen) sen ska jagnog måla lite mer.
Efter det kommer uppdateringen! Nice va?;) Ska lägga upp 1000 bilder från gotland och även ifrån helgen, sen kommer jag även lägga upp bilder på det jag håller på att måla nu. Dvs småsaker bara.:)
Så kolla in bloggen ikv , tro mig det kommer finnas en hel del att kolla på och en hel del att läsa!
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0