Sorry bror

Haha, förlåt för att jag inte ahr uppdaterat något sedan jag kom hem. Har helt enkelt inte haft någon som hellst blogglust!:/ Men nu är jag tillbaka!
Har egentligen en massa att berätta och en massa bilder att lägga upp, men allt sånt kommer imorgon.
Nu tänkte jag bara skria denna dagen i några korta meningar!
Vaknade upp vid 10.00 tiden hemma hos martin, åt frukost med honom och snackade lite om gårdagen. Det vill säga midsommaren! (Som va gryyym!)Haha aa iaf.  Sen kollade vi en stund på en film och bara chillade. Efter det drog vi in till stan en snabbis och kollade runt. sen tillbaka till Handen igen, där jag mötte upp bella och Martin var med sina kompisar. Jag och Bella drog runt i handen en stund, sen taggade vi hem till hennes pappa i <väster haninge och hämtade lite pengar. Sen gjorde vi ngt som vi såkklart ångrar nu. Det vill säga köpte ne platta hecken nånting. Öl iaf. 3.5or. USCH! Haha iaf , vi drog runt och drack upp dom,sen mötte vi martin och en till kompis och drog hem till Martin. Taggade sedan hem till mig och packade ner mina saker och sen kom Martina och hämtade mig och Bella. Det va ganska nice. Efter det har jag, Bella och Saga suttit vid krokodilberget, lyssnat musik och bara chillat. sen kom vi hem igen och ååååt! Mums!
Men jag berättar mer imorgon, känner att jag börjar tappa lusten för att blogga mer nu!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0