Morgondagen / godnatt!

Ja, jag tänkte dra mig till sängen nu och kolla på en film med älsklingen. Måste därefter sova för imorgon ska jag till Norrtälje med mamma och Tindra. Sen kanske Emilia och Oscar ska med också, men det är inte säkert än.
Min älskling ska i alla fall inte förja med, eftersom mamma vill ha lite ensamtid med familjen. That's sucks huhh?
Mmyes, men ja.
Åker iaf runt 15-16 tiden, så efter det kommer jag inte kunna blogga på ungefär 1-1½ vecka. Sååå länge ska jag vara där!:(
Buhu, but yaah that's life i guess..

Packlistan kommer iaf vara:
*Kläder!
*Smink/plattång/p-piller!
*Nya datorn fulladdad med filmer!
*Hörlurar.
*Ciiiiiigg!
*Kameran/mobilen/laddare till båda!
*Någon tråkig bok...
*katterna??
Haha, ja det är allt jag kommer på just nu iaf!:)
Men nu ska jag slagga. Hoppas ni sover gott inatt, pussen och kraaamen!


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

värmer! :D TACK SKA DU HA :D

2011-06-17 @ 02:32:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: En blogg om Kevin

Mysigt att åka till Norrtälje. Jag ska också dit snart nu i sommar och jobba i en månad. Det kommer bli jättekul, hoppas jag! :D



Tusen tack för din söta kommentar!

Kram.



2011-06-17 @ 07:18:32
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D

vad glad jag blir!

2011-06-17 @ 14:17:16
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0