Lan/Big brother final !

Idag har jag LANAT "beauty resort"(jesper.nu) "data worm" (fb) och "robot unicorn attac"(fb) med Bella och Emilia! Hahahah, så grymt fan..:O Köpte massa cola och chips och bara liiira lixom!

Haha jaja efter det drog bella hem, och jag, Martin, Emilia, Tindra, Oscar och Mamma satte oss i soffan och kollade på big brother finalen! Tycer det va heelt rätt att Simon van, han är faktiskt den ända som jag iaf tycker har varit rak på sak så att säga.
Iaf vad jag tycker. Trodde dock att Martin skulle vinna så blev ju lite chokad när Gry läste upp att han kom 3:a!:O
Men yees... W/e!

Nu ska jag sitte och chilla lite här vid datan, dricka lite fanta och käka popcorn med babe!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0