JUST NU

Sitter jag och äter denna goda kycklingsallad, så gott!
Va ute en stund nyss med emilia och tog lite bilder och snackade lite. Syskontid ni vet!
Efter detta blogginlägg ska jag börja på en tattuering som min kompis vill att jag ska måla till henne. Det är verkligen jätte kul att folk vill tattuera in de jag målar! Bella vill även det, och det finns ett par till som är intresserade! Kommer lägga ut en bild på bilden eller vad man ska säga så fort den är klar. Ikväll eller imorgon förhoppningsvis.
Sen ska jag redigera lite bilder och lägga upp dom, så ni har ngt att kolla på. Kommer även lägga upp lite musiktips tror jag.:)
Puss och kram sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0