I norrtälje, snabbt inlägg!

Lånar mammas dator, haha!
Sitter nu i Norrtälje och har det mysigt med familjen.
Dagen har varit helt perfekt! Åkt ner till "stan" och handlat lite hemliga saker, åkte hem och gjort slut på allt. Sen har vi grillat och efter det bara chillat. Har legat inne på mitt och Emilias rum och kollat på "Yes man" haha, gammal men den funkar ju heelt klart! Har sett den förut, men jag tyckte det var dags igen nu!:)
Senare ska jag och Emilia kolla på en skräckfilm, som jag inte just nu kommer ihåg vad den heter, men någonting med "horror". Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, men något kul antar jag!
Ska hem igen på Onsdag eller Torsdag förresten för er som undrar.. Nice det! Och då blir det att träffa killen/brudarna! Wohoooo!:D
Men ja, nu ska jag gå it och ta en cigg, kanske kommer blogga någon gång mer under veckan!;)
Puss och Kraaam! :love:

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 10:50:53
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0