I norrtälje, fortfarande.

Solen skiner, det spelas hög musik. Man hör svagt kvitter från fåglarna, och grillen ska snart startas!
Sommar eller?;) Haha, ja det kan man väll säga! Och i Handen regnar det enligt Martin...
Fast jag vill ändå hem...? Saknar alla i handen. Saknar min säng, katterna, osv.
Det är jobbigt att vara borta såhär länge. Ska ju tydligen hem på Torsdag. Känns som en evighet tills dess.
Mamma ska till sthlm imorgon och göra en undersökning på SÖS. Frågade då om jag kan få följa med och ta tåget hem därifrån. Men nejdå, det funkar tydligen inte? Fyfan. Ska alltså sitta här i husvagnen ensam med Emilia i flera timmar, som just nu är min värsta fiende!
Suck helt enkelt!
Men nog om det! Idag har jag dansat! Och haha, nej det är inte som ni tror... Det var nämligen så att jag och mamma satt uppe på husvagnstaket och tog en cigg, drack varsin öl och chillade. Sen plötsligt sa mamma att jag skulle gå ner och hämta insektssprayen om det skulle komma någon genting. Så ja, jag gjorde som hon sa. Och när jag kom upp igen så vipps kom det en geting och attakerade mig! Började springa runt på taket och vifta med armarna, samtidigt som jag såg getingen sväva emot mig. Mamma var ganska snabb med sprayen och sprayade hej vilt runt om sig, och lyckades självklart spraya i hela mitt ansikte, även i min mun. Så det såg väll bara ännu roligare ut när jag dansade/hoppade och skrek och spottade runt omkring där uppe. Usch vad rädd jag va! Inte kul alltså.
Men nu kan jag faktiskt inte blogga mer, även fast jag har en hel del att berätta. För jag ska hjälpa mamma att ta fram köttet och marinera det lite till. Sen ska vi starta grillen.
Hoppas ni alla har en bra dag! Pussar och kramar!
:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0