How i get my new comp

Ja, som jag sa igår skulle jag ju berätta hur jag fick mina nya dator. Haha, det va ju lite lustigt faktiskt!
Jag och Emilia hade skolavslutning i Tisdags. Så mamma ville äta någonstans med oss. Vi bestämmde oss därför för att åka till "Steak house" utanför tyresö centrum. Vi satt där en ganska lång stund, käkade sjukt god mat, snackade osv. Jätte mysigt! Sen skulle mamma in i centrumet och köpa cigg. Så det gjorde vi. Efter det fick hon för sig att vi skulle gå och kolla runt lite. Så ja. Iaf, efter en liten stund bestämmde vi oss i alla fall för att röra oss mot bilen. Men påvägen genom centrumet blev vi stoppade av en sån där telenor försäljare. (Som i vanliga fall brukar vara ganska otrevliga och framförallt jobbiga!) Ja i alla fall, han fråga oss om någon ringde med telenor och mamma och jag svarade att båda vi gjorde det. (Jag har telenor på min iphone) Och så sa han att dom lottade ut antingen en ny dator eller en ny mobil till vissa telenorkunder. Så han skulle kolla våra nummer om någon av oss hade vunnit. Och SJÄLVKLART hade jag gjort det !:D Så på det viset fick jag en ny dator, och emilia fick ett par Wesc hörlurar GRATIS som egentligen kostade 700kr. Haha fucking galet säger jag bara!

Här var jag på min skolavslutning. Sa hejdå till lärarna och fick en ros och en skiva med bilder som dom tagit under året!:)

Sen åkte jag och mamma till Emilias skola och hämtade henne, skit gullig bild tycker jag!:)
Sötaste b-rudarna asso!

Sen åkte vi som sagt och åt, gott! Haha men igga min min!:O

GOOOOOOOTT

ÅHHH fett goooottt

Sen åkte vi hem..... Fråga inte.

Och så här såg tussen ut förresten, sååå söt!

Och här är tussen och hennes kille, super gulliga!!

Och aa, det var väll allt tror jag!:)
Hoppas ni har en bra dag! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lina - Kom in till mig!

Men gulliga ungar och lotto att vinna en dator!

2011-06-17 @ 20:55:36
URL: http://inteidag.blogg.se/
Postat av: fashionfairy

mmm god mat :)

2011-06-20 @ 12:55:27
URL: http://fashionfairy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0