f-f-f-f-f-uck

Kvällen blev inte som planerat helt enkelt. Till en början alltså.
Martin taggade med Peter och Rickard till Dalarö, dom ska tydligen fiska. Så ah, jag och Emilia blev ändå kvar här hemma. Vi ska tagga ut snart tror jag och hitta på något. Martin kommer hit igen vid 1-2 tiden inatt så jag har ju en hel del tid att komma på ngt iallafall!:)
En annan sak, min kamera liggar hos honom-.- Så kan alltså inte ge er bilder idag, men dom små krypen är iaf ganska stora, och gullegröna! IN LOVE!  hihihihiih.
Men ja, nu ska jag snacka ihop mig med Emilia om vart vi ska ta vägen och vad vi ska göra osv.
Så, hörs senare!:)

Kommentarer
Postat av: josefine

Okej, Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

2011-06-29 @ 20:19:40
URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Postat av: josefine

Okej, Allt är bra :)

Haft en bra dag ?

2011-06-29 @ 20:20:50
URL: http://jossiamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0