bloggpausen är över!

Haha, inte så lång jag vet.. Men ah, fick en ny dator igår så måste ju inviga den med ett hyffsat långt inlägg nudå!;)
Idag har jag gjort absolut ingenting. Sitter ensam hemma med Martin och ba chillar. Vi tänkte gå ut för en stund sen när solen sken, men vi tappade lusten nu när regnet öser ner. Usch vilket pissväder säger jag bara!
Och enligt smhi ska det tydligen vara halvpissigt väder fram tills fredag-lördag..?
Jaja, men jag och Martin har iaf planerat att om det är fint väder på Lördag så ska vi tagga till nicksta med några och grilla/bada och chilla gaalet helt enkelt!:) Det kommer ju bli fett nice.

Förövrigt idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara sitta hemma och chilla. Försöka fixa lite pengar till cigg eftersom att mian och Martins n håller på att ta slut, SUCK! Haha w/e.
Ska fixa över alla bilder till denna datorn lite senare också tror jag. Och så ska jag klippa naglarna, måla dom, duscha eller bada och ringa min farmor! Har inte pratat med henne på jag vet inte hur länge nu...:s

Så ja, det är väll dagens planer så vitt jag vet!
Hör av mig till er senare, hoppas ni har en bra dag! Puss:)

Här har ni även en bild på min dator, kanske inte världensbästa, men den är så mycket bättre än min förra . Och dessutom sjukt skön att skriva med osv! Och hur jag fick den är faktiskt lite roligt. Jag "vann" den nämligen från telenor när jag mamma och Emilia var i tyresö igår!:)
(Juste, vad vi gjorde där och om hela gårdagen dvs skolavslutningen berättar jag om lite senare!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0