Veckans planer

Idag: Till kontaktfamiljen. Packa ner saker för 2 veckor.
Lördag: Ingen aning, kanske hinna hem och hämta min datormus som jag glömde innan mamma åker.
Söndag: Inga planer.
Måndag: Träffa Bella och Julia? Bada/ sola i rudan?:)
Tisdag: Älskling kommer hit, sover här tills torsdag.
Torsdag: Med älskling.
Fredag: Älskling och jag fyller 6 månader. Bio, god mat osv. Sover hos honom!

Mer vet jag faktiskt inte än så länge. Och ni som vet, så brukar jag ju bara vara hos min kantaktfamilj 2 dagar varranan vecka. Men nu är det så att mamma och Oscar ska åka till Bulgarien, och vara där i 2 veckor. Så här sitter jag! Haha.:) Ah, that's life i guess. Nu ska jag börja fota iaf, så.. Se u guys later.
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0