Ute ur duschen!

Riktigt skönt att ta en dusch nu på kvällen. Har varit en ganska lång dag faktiskt.
Martina väckte mig och Martin hav två ungefär, och gav oss frukost på sängen! Skit gott faktiskt, mackor, ägg, jouice osv. Ah, vi åt iaf upp det sen kom hon och sa att jag skulle till Hannamot. idag också, så vi skulle åka om ca 15 minuter. Då vart de snabba ryck, på med kläder och snabbt fixa håret!
När vi var klara där skjutsade Martina hem Martin, och vi åkte hem. Och det var då jag kom på att jag ville sola! Så jag Saga och Pria åkte ju och gjorde det som sagt, i gubbängen.. Som sagt.. Haha!
Ah sen åkte jag och Saga hem igen, åt osv. Efter det har jag kollat film med Martina och Johan, och sen duschat!
Så, även fast dagen varit lång, har den också varit riktigt nice!
Nu ska jag måla naglarna tror jag, puss och kräääm!

Kommentarer
Postat av: Malv a

- Ne, tror inte det. Möjligtvis vara med mina kusiner som är här, men idag regnar det så vi får se... :) Sj?

2011-07-22 @ 09:33:37
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0