Tjo, hemma igen!

Hemma nu. Skulle ju åka till Gullmars och hämta min mobil. Och det gjorde jag, på tillbaka vägen köpte jag och saga varsin Espresso cooler. SJUKT GOTT! Efter det drog vi iaf till trollbäcken och solade. Nice det också! Kommer ju ingen fucking sol ute, så nu blir det solarium igen!
Sedan drog vi iaf till min bror vid ungefär 22.00. Och där satt vi tills nu. Har kollat på en film, käkat massa snacks, snackat skit osv. Riktigt kul faktiskt!:) Sen räddade han mitt liv, genom att låna mig lite pengar:o Har ju inte så mycket just nu eftersom att mamma inte är hemma och jag bor hos min kantaktfamilj. Men nu kommer jag nog överleva några dagar iaf..;)
Ja, sen gick jag och saga hem iaf, och nu sitter jag på mitt rum och käkar en mcflurry daim! Gott!
Ska snart ut och röka, också gott! Sen tror jag att jag och saga ska kolla på ngn film, men vet inte än.
Haha vi är ganska hajpade, eftersom att vi drack *host* svag*host* kaffe hos min broder, det vill säga en halv liten burk var. Gud vad vi är duktiga, haha!
Men ja, jag bloggar mer sen, nu.. RÖKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0