tjenamors, hallå & förlåt!

Hej, förlåt för ingen uppdatering at all.
Fullt upp dom senaste dagarna helt enkelt, och absolut ingen ork till att blogga!
Men nu kommer det lite om vad som har hänt.
För 4 dagar sedan, dvs 22.a : Drog jag och krökade med Anna och Amanda. Vi satt och chillade nere i rudan och hade det sjukt trevligt! Sen kom det en massa "random's" och gav oss sällskap och musik!
Efter ett tag kom även Martin och hans kompisar. Och aa, sen hände en massa saker och det slutade med att jag sov hos Martin. Sen upptäcktejag och Martin dock ngt sjukt.. Vi båda hade tappat våra mobiler.:S men det löste sig tillslut iaf! Och sen som sagt sov jag hos Martin.:)
3 dagar sedan, dvs 23.e : Fyllde jag och martin 6 månader! Heeeelt underbart! Vi gick på bio, såg på Bridesmaids och käkade kebab på Heron city. Riktigt jävla mysigt, sen åkte vi hem till honom på kvällen och käkade en massa snack's och kollade filmer. En riktigt underbar dag alltså. Sov hos honom. Älskar min bebis!
2 dagar sedan, dvs 22.a : Inget speciellt hände, Lugn dag vad jag kommer ihåg..?
Igår : Spenderade dagen här med Martin, på kvällen drog vi ut och tog en cigg med Anna, satt och snackade med henne osv ett tag. Sen drog vi hem igen.
Idag: Idag har dagen varit ganska lugn, vaknade upp vid 2-3 tiden brevid min älskling ofc. Vi satte på en film och vaknade till lite, sen gick vi ner och käka frukost. Efter det åkte vi till Handen eftersoma tt han skulle till Tnadläkaren vid 18.00 tiden. Så ja, vi va där. Sen mötte vi upp mihau och lukasz och drog hem till Martin en snabbis. Och efter det mötte jag up kellie vid terminalen. Va med henne i centrum osv, träffade natta, flisan, vera osv. Mycket trevligt. Sen åktejag och Kellie hit och kollade 2 filmer. Sen drog hon hem igen. Nu vet jag itne vad jag ska göra, antagligen bara sitta och chilla, ta det lugnt ni vet. Duschen om ett tag såklart, men inget annat bestämmt!:)


Där har ni en uppdatering som jag hoppas duger, puss och kräääm!


Kommentarer
Postat av: therese

tack:) jo då har väll varit okeej :P hur har din varit ? <3

2011-07-26 @ 02:33:41
URL: http://techi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0