Tåren i ögat..

"Råkade" kolla facebook nu snabbt innan jag skulle sova.
Såg då givetvis att mamma var inloggad, så har suttit och snackat med henne ett tag nu. Dom har det jätte bra, solar, äter god mat osv. Men det är ändå lite sorligt faktiskt... Jag som är så mammakär.
Kändes skit jobbigt att chatta med henne och veta att hon är flera hundra mil bort..:/
Snackade med oscar också... Gulleoscar! Båda två är så söta och så saknade. Blir galen! :(
Ni förstår inte hur mycket jag saknar er, och ni förstår inte hur mycket jag älskar er.
Även fast jag inte alltid är så bra på att visa det kanske..
Men ni betyder allt för mig, mamma.. Du är min ängel. Den underbaraste personen på hela fuc*ing jorden!
Och du Oscar, är som min pappa. Du har funnits här ända sen jag flyttade hit. Och du har alltid ställt upp för mig.
Ni båda 2 betyder så enormt mycket för mig, så ni anar inte.
Älskar er, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0