Taggar till..

Ska snart tagga till bussen påväg emot Handenterminalen.
Där ska jag möta upp Martin och kanske några fler..? Han ska köpa cigg osv, sen vet jag inte vad vi ska göra..
Men antagligen bara chilla ute. Inatt ska både jag och han hit, UNDERBART!
Har inte speciellt mycket mer planerat, och inte så jätte mycket att berätta, förutom att jag har färgat håret idag. Resultatet blev inte precis som jag tänkt mig men det blev ändå ganska bra! Och sen har jag, Martina, Saga, Elsa och Anna varit i gålö och badat/ solat på en massa badplatser. Underbart väder idag ju!:)
Men nu ska jag fixa mig det sista, puss!

Kommentarer
Postat av: - linnea thi elg '

Jag tror nog att ditt hår blev bra, just admit it :)



Kärlek / Linnea Thi Elg

2011-07-20 @ 23:35:26
URL: http://linneathielg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0