Packar!

Packar just nu eftersom att jag och Emilia ska ta bussen till Norrtälje imorgon förmiddag.
Kommer vara där i ungefär en vecka den här gången också, fast det som är bra nu är att Martin kommer åka upp till oss på Söndag kväll! Yes! Kommer bli en underbar vecka, saknar att kunna grilla med familjen, ligga i husvagnen på kvällarna och höra svagt fågelkvitter och bara njuta av att sommaren verkligen är här!

Men nu måste jag verkligen fortsätta packa, ska lägga ner datorn nu också så kommer inte kunna uppdatera imorgon innan jag åker tyvärr, men kanske kan uppdatera tiller någton gång undertiden jag är där från mammas dator om hon är snäll...:)
Men ah, vi hörs! Hoppas ni får en trevlig vecka! Puss!

Kommentarer
Postat av: cathrine

Hej! Vill du köra länkbyte? ;)

2011-07-03 @ 13:23:01
URL: http://cathrines.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0