nu ikv - imorgon - den 23,e

Nu ska jag köra ett lite allt i ett inlägg.
Nu ikväll ska jag duscha, kolla på lite filmer och sen försöka sova. Ska upp tidigt imorgon och åka till handen nämligen. Måste in hemma och hämta några viktiga papper samt mer p-piller, eftersom att jag bara har ett kvar nu.
Efter det ska jag tillbaka hit. (kanske ska träffa martin snabbt innan jag åker tillbaka.)
Väl här ska jag börja fixa mig, och sedan åka in till Allsång på skansen med Martina och Saga. Haha! Kommer väll bli ganska kul antar jag. + att jag kanske får vara med på tv, grymt sa grisen!:)
Ja, det är väll allt planerat tror jag.
Sen har vi ju då den 23,e. Dagen då jag och Martin fyller ett halvår. Sjukt underbart!
Ska på bio med honom, sen ska vi käka någonstans osv. Efter det ska vi iaf till honom och sova där. NICE!
Aand thats all i think. Nu måste jag tagga till duschen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0