Morgondagens måsten

  • Köpa hårfärg + någon riktigt bra hårinpackning.
  • Köpa cigg, ingen aning om vart än.
Ja, det var väll mina måsten i guess.
Förövrigt imorgon ska jag, Martina, Saga, Pria och några till åka och bada.
Tror jag ska göra det, annars kommer jag nog bara ligga och sola, hoppas på finfint väder!;)
Efter det kommer Martin hit. Gulligt, 2 dagar sedan jag såg honom så kommer bli underbart!
Och nu är det inte långt kvar tills den 23e, 3 dagar om jag inte minns fel..? Längtar enooormt mycket, kommer bli bäästa!
Ja, det är väll allt..
Nu ska jag kolla klart på "Toy story 2" som jag inte såg klart igår, eftersom att jag somnade.:/
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0