Ingen uppdatering

Ja, nu har det blivit ganska dåligt med uppdateringen igen, eller hur? Jag har helt enkelt inte haft tid till det.
Pallar dessutom inte spendera dagarna på sommarlovet framför datorn något mer. In på fb ibland och så räcker gott och väl!:)
Så uppdateringen kommer helt enkelt suga ganska mycket balle ett tag nu!:)
Men det är sånt ni får leva med helt enkelt.

Kan ju berätta lite snabbt vad som hänt och vad som kommer hända dom följande dagarna.
Idag har det varit släktkalas för Saga och Malte här. Det vill säga sjukt mycket folk här hela dagen. Har faktiskt varit jätta mysigt att bara sitta och chilla med en massa trevliga filurer!
Igår var jag hos Martin och sov dära, kom hit idag vid 13.30 tiden alltså.

Imorgon ska jag och kontaktfamiljen till Grönan! Sedan ska vi ut och käka någonstans. Underbart!
Ska även fråga Martin om han vill sova här en sista gång innan han åker. Mamma kommer även hem imorgon så kommer nog tagga hem någon gång på kvällen om jag hinner och säga hej!
Ska hem igen på Måndag, UNDERBAAART!!
Ja, men det är allt jag orkar säga, mycket fakta i ett inlägg helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jodå :D

2011-08-01 @ 22:30:06
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog

SV: så lite så haft en bra dag? :)

2011-08-03 @ 21:42:36
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0