hiho sommarjobb typ då!:)

Som alla som läser min blogg redan vet, så är jag hon min kontaktfamilj just nu pga att Mamma är utomlands. Och idag säger Martina (min kontaktmamma) att hon har ett litet "sommarjobb" till mig!
Blev såklart jätte glad, tills jag fick veta vad det var. Nämligen rensa ogräs på hela grusplan, alla rabatter och emellan alla "gångplattor". Yippy! Haha nej men aa. Har iaf jobbat 1 och en halv timma nu, tjänat 75 kr. Faktiskt värt det. Skönt att vara ute, iste, sooool och the voise! Men nu kände jag att jag behövde en paus, eftersom att ja är groteskt hungrig! Har bara ätit en jätte liten macka idag. Så nu startade dom grillen här. Grillad karre och råstekt potatis, MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0