hemma från l...

Tjooo! Nu är jag hemma igen. Har ju som sagt varit i Norrtälje i ungefär en vecka nu. Det har faktiskt varit riktigt nice! En massa mysiga kvällar med kortspel och massa skratt, och långa härliga dagar med blåbärsplock och cykelturer! Sen förstås allt GRILLAT! Det är sommarkänsla det!:)

Men ja, nu är jag som sagt hemma igen. Så har börjat städa mitt rum lite osv. Martin är hemma hos sig och spelar lite, men han kommer hit senare. Imorgon blir det att ¨gåupp tidigt dock, eftersom att jag ska OPERERA mig. Usch, inget jag längtar till. Martin och mamma ska med iaf, och jag hoppas det kommer gå bra!
Måste snart laga någon riktig mat, eftersom att jag itne får äta något efter midnatt, och allt jag käkat idag är en cheesburgare påvägen hem.
Hmm, ja.. Efter operationen blir det att tagga hem och chilla tills kvällen, då vi alla ska tillbaka till landet, eftersom att emilia fyller 15 år på Söndag, så ska vi fira henne på landet på Lördag. Kommer komma en del folk tror jag, haha. Ah dom jag vet än så länge är Ju familjen, dvs Mamma, Jag, Oscar och Tindra. Sen kommer min plastsyster Angelica, kompisen Lisa, Emilias kontaktfamilj osv. Kanske Bella också? Ah vi får seee...:)


Kommer lägga upp lite bilder senare när jag har packat upp allt och städat klart på lite saker som.. Ah hur ska man säga...?;) Ja ni får helt enkelt vänta och se!
Mer av mig senare, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0